Νέα Τμήματα 1 Σεπτεμβρίου και 1 Οκτωβρίου
 

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα. (EU Code Week) στο ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ, στη ΘΕΡΜΗ και στον ΕΥΟΣΜΟ.
Στο πλαίσιο των δράσεων που θα λάβουν χώρα στη σχολή μας για την Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα, προτείνουμε τις δύο παρακάτω ευχάριστες εκπαιδευτικές εκδηλώσεις-δραστηριότητες για τους μαθητές των τάξεων Α', Β', Γ', Δ', Ε' και Στ' Δημοτικού, για την εισαγωγή των μαθητών στον προγραμματισμό. Η πρώτη την Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 18:00-19:00 πμ Η δεύτερη την Τρίτη 23 Οκτωβρίου 17:00-18:00 μμ Είσοδος ελεύθερη. Δηλώσεις συμμετοχής στο 2314-032587

 
Επισκευτείτε την ιστοσελίδα μας (HOMEPAGE)
 
 
 
Στη βιωματική ρομποτική οι μαθητές μας εξασκούνται στη :
Φυσική (μελέτη της κίνησης, μελέτη της επίδρασης της τριβής, μελέτη της σχέσης των δυνάμεων, μεταφορά ενέργειας κ.α)
Μαθηματικά και Γεωμετρία (αναλογίες, μέτρηση αποστάσεων, κατανόηση βασικών γεωμετρικών ιδιοτήτων όπως η περίμετρος κ.α)
Μηχανική (κατασκευή, έλεγχος και αξιολόγηση μηχανικών λύσεων κ.α) Τεχνολογία (τεχνολογικός αλφαβητισμός κ.α)
Ο συνδυασμός εννοιών από διαφορετικές, γνωστικές περιοχές (τεχνολογία, τέχνη, περιβάλλον, κοινωνία, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες) με διαθεματικά project (συνθετικές εργασίες) κ.λπ
 
 
 
Η εκπαιδευτική Ρομποτική και ο προγραμματισμός έχουν θετικές επιπτώσεις εκτός από το γνωστικό τομέα και στο συναισθηματικό (αυτοεκτίμηση, αυτοπεποίθηση) και κοινωνικό (κοινωνικοποίηση, απομυθοποίηση). Αφενός μεν, είναι μία διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να εμπλακεί με τη δράση, αφετέρου δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, με ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ για τα παιδιά τρόπο
με 39 ΕΥΡΩ το μήνα ΕΓΓΡΑΦΗ 20 ΕΥΡΩ
 
Επικοινωνία;
Τηλ. 2314-032587
 
  Παιδαγωγική προσέγγιση και εκπαιδευτική φιλοσοφία

Ο καθηγητής S. Papert (M.I.T. USA) εισήγαγε την έννοια του construction: (μαθαίνω ευκολότερα μέσα από την κατασκευή – constructionism), σε συνεργασία με την εταιρεία LEGO

ανέπτυξε την πλατφόρμα ρομποτικής τα γνωστά σε όλο τον κόσμο Lego Mindstorms for schools. Σε συνεργασία με τα Πανεπιστήμια Tufts και Carnegie Mellon έχουν αναπτύξει μαθήματα με σκοπό την εισαγωγή των στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Η παιδαγωγική προσέγγιση θεωρεί τον μαθητή ως μέρος ενός συνόλου στο οποίο έχει ενεργή συμμετοχή ενώ παράλληλα διατηρεί τον διακριτό του ρόλο (ως κατασκευαστής, προγραμματιστής, συντονιστής κ.λπ. της ομάδας). Ευνοείται και ενθαρρύνεται έτσι η ανάπτυξη κοινωνικών χαρακτηριστικών των μαθητών (η πλέον σύγχρονη παιδαγωγική προσέγγιση) ενώ ως γνωστικές και τεχνικές δεξιότητες ( skills) αναφέρουμε ενδεικτικά την:

Σχεδίαση και κατασκευή μηχανών χρησιμοποιώντας κατάλληλα υλικά (Τεχνολογία).
Χρήση λογισμικού και δομών προγραμματισμού για την κίνηση και τον έλεγχο των μηχανών –κατασκευών (Πληροφορική).
Τον υπολογισμό φυσικών ποσοτήτων που επιδρούν στη σχεδίαση και τη λειτουργία των κατασκευών όπως η απόσταση, η γωνία βολής, το μήκος του άξονα (Φυσική).
Αξιοποίηση τεχνικών επίλυσης προβλήματος.
Διατύπωση και έλεγχο υποθέσεων.
Αυτοεπίγνωση και έλεγχος της πορείας της εργασίας τους.


Σε ποιους απευθύνεται
Σε μαθητές που λαχταρούν να γνωρίσουν το θαυμαστό κόσμο της τεχνολογίας , που έχουν την περιέργεια να ανακαλύψουν τους τρόπους με τους οποίους εφαρμόζεται η τεχνολογία και οι αυτοματισμοί στην καθημερινή τους ζωή και που θέλουν να δημιουργήσουν και οι ίδιο τους δικούς τους «έξυπνους» αυτοματισμούς και ρομπότ. Σε γονείς που διακρίνουν στο παιδί τους μια ιδιαίτερη κλίση στα θέματα τεχνολογίας και πληροφορικής αλλά δεν μπορούν να του δώσουν οι ίδιοι τις κατάλληλες κατευθύνσεις για να εκπαιδευτεί.

Τι είναι η βιωματική ρομποτική
Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι μια εκπαιδευτική δραστηριότητα που πραγματοποιείται με την ενεργή συμμετοχή των μαθητών οι οποίοι δουλεύουν σε ομάδες χρησιμοποιώντας ένα εκπαιδευτικό πακέτο που περιέχει επεξεργαστή (μυαλό), αισθητήρες (αισθήσεις) ως εισόδους της κατασκευής, κινητήρες ως εξόδους και δομικά στοιχεία για την ολοκλήρωση της κατασκευής.
Στη συνέχεια προγραμματίζουν την κατασκευή τους (ρομπότ) σε μια απλή γλώσσα προγραμματισμού -ειδικά σχεδιασμένη για μαθητές- ώστε να πραγματοποιήσει μια συγκεκριμένη ενέργεια.
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να κατασκευάσουν, να προγραμματίσουν και να επιβεβαιώσουν άμεσα τα αποτελέσματα τους ενώ παράλληλα έχουν δουλέψει συλλογικά έχοντας ο καθένας τον ρόλο του μέσα στην ομάδα.
 
 
   
 
 
 
Δεν είναι απαραίτητο να έχουν οι μαθητές Lego στο σπίτι τους.
Αν όμως έχουν αυτό είναι πλεονέκτημα.
 
 
  "Η ευφυϊα είναι και ..εξάσκηση!"
Diaktinismos®